Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 06, 2011

  Lamanya x menulis...dah kering sangat idea...cari balik source kenapa aku menulis blog...haishhh,fenin2 lalat.Apa kes...x der ape...just aku hilang mood secara kekal...giler kan...nasib baik bbukan hilang ingatan kekal...

  Tengok blog orang..."mundar-mandir" kat blog jiran2 yg aktif...masuk vblog aku...tp nak tilis pasal aper?...banyak ekceli...tapi aku "pusing"...lately banyak sedih dari happy der...dat's y.

  "Jiran2 buat entry puasa...aku baca jer...entry raya...aku follow jer...entry new born baby...aku..??..."new born masalah jiwa"...hahahah..sewel...turn to another blog...baca lagi...aku sakit hati.Bukan sakit hati kat blog jiran tapi diri sendiri...still x leh menulis...nak taip,jari-jemari kaku...wahhh...tahap kritikal.

  Ni pun buat entry jer...bagi semangat kat diri sendiri...in future mana tau,lebih aktif dari "jiran2"...mana nak tau...

  Tunggulah...tengah organized own bussiness...sat g ada lah tu...kan..kan...kan...penyedap hati...bila apa yg kita impikan masih x sampai...dgn masalah demi maslah kunjung tiba.

  Tahun ni tahun aper...coz ending tahun aku sgt perit dan pedih...Ya allah...iniker yg tertulis untuk aku sepanjang tahun ni...Aku sgt kuat...yer mmg aku kuat...kalau x aku x berpeluang menulis lagi kat sini...aku sgt tabah...yer..mmg tabah..aku lalui pahit getir sendiri...Anak jadi aku kuat semangat...kawan aku "Azzah" jadi tiang sokongan...heheheh...i am strong...stronger...strongest eva...buleh?????....buleh la kan...

  Wish all d best for me k....lalalalalalala...life must go on babe...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...