Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 06, 2011

My very best friend

  Lama x jengah blog...hehe..ader aper2 x....hmmm...bukan x nak menulis,terlalu bz.Lama amik mc...cuti agak panjang so habiskan masa settle keje ofis yang agak menimbun.Kalau citer pasal keje sampai mati x abes kan...tapi mlm ni bukan nak citer pasal keje k...ada yang lagi best...best x hengat k.Check this out...

"cuber teka...naper aku letak gambar dorang..."

  Hehe...ni kawan baik aku since zaman "muda remaja"...hehe...jgn tanya masa bila muda remaja tu,yang sebelh tu asben dia....korang nak tu naper aku post gambar dorang???...sebabnya hubungan kitorang da terputus sejak masing2 berkahwin...bawak haluan...masa tu laaa...almost 3 year's x dengar khabar,x tau aper citer...senyap mcm tu jer..yang best,every year aku akan wish happy b'day kat no dia sebab birthday kitorg sama date tahun jer beza,cuma yang mula2 tu ader berbalas...tp selepas tu b'day wish aku sepi mcm tu jer.

  Aku rasa korang mesti leh agak macam mana baik kitorang kan sampai aku masih cari dia.Memang baik...baik sangat...dia kawan aku masa susah dan senang...masa ketawa dan menangis...dia sentiasa ada dengan aku...dia x pernah segan nak tegur kalau aku silap.Persahabatan kami bukan sahaja ada kami...malah "keluarga"...tapi masa menentukan.

  Hampir putus asa...mencari tapi x jumpa...bertanya sana sini,tetap hampa...dlm hati marah...terasa hati...terfikir gak,aku ada buat salah ker,macam2 andaian aku dan en.asben....kadang2 meleleh air mata gak lah...sebab dia selalu cakap..."sampai kawin pun kita tetap bersama...sekali sekala...g minum mcm skang,nak clubbin ker...(hehe...clubbin???)...karaoke ker sama2..."...tapi dia yang hilangkan diri.


"Azza & Zulaika"

  Hari ni dia muncul depn umah mak aku dengan Asben dan anak dia...aku hampir pitam.Aku terkejut gila babun...happy giler x terkata...histeria kejap ok...siyes...aku siap masuk bilik cover...jgn nangis...aku x sangka terima kunjungan dari dia setelah sekian lama.Aku sangat x sangka dia datang.Masa tu aku memang rasa nak jerit kuat2.

  Habes aku interview dia...sebelum ni mmg aku tahu dia da ada anak tp x pernah jumpa.Dia menghilang sebab merajuk...sebab merajuk x yah la aku storey kat sini..antara aku ngan dia jer lah...yang pasti bukan kerana aku.Dalam hati sgt gembira...En.asben senyum jer tengok aku.Tapi lepas geram gak la kan...merajuk nyer pasal sampai aku pun "di lupakan"...rupernyer perjalanan "hidup selepas berumahtangga" aku ngan dia x ada beza.


  Dulu...kitorang sangat ligat,sgt gila...sgt sempoi...Azza...hmmm...terlalu cepat masa berlalu....sekarang aku percaya apa yang ko cakap...lepas kawin,walaupun da ada anak...kita leh g minum cam dulu....karaoke...clubbing????hehe yang tu boleh ditukar dgn aktiviti lebih best lagi...hmmm...Aku bersyukur...sangat2 bersyukur...Allah makbulkan doa aku.Sekurang2nya aku tahu kau x pernah lupakan aku macam yang aku sangka.

  Ko tetap giler macam dulu.....so...kemana kita b'day celebration???...

"Nur Azzalifah"


  


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...