Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 06, 2010

Kembali Bekerja

  Sekian lama...(mcm lama sgt,mc jer pun)...kembali semula bekerja,x pernah cuti lama cam ni kan....abes tuh demam an....sampai2 opis,bebudak operation dah macam sawan.Besalah....bebudak operation ni sgt bersemangat x kira di waktu ape pun....org lain layan jiwang dorg terkinja2....org lain layan blues....dorang masih terkinja2,org lain dah balik nak tido dorg tetap mcm tu......Dorg mmg begitu,sejak azali.Experience aku ngan opis ni mcm tu la...."BADI" kot...badi tension bekerja....

  Aku....pepagi sebelum menghapdate blog aku dah mual2 semacam,nak muntah ada...nak pitam ada....segala mcm....perut kosong,dlm kepala dok karang nak b'pes aper....duit x baper nak ader....hehe,nak pau saper ekk...bukan selalu pau org ni,tu yg blurr x tau nak pau saper....lupe nak mintak belanja kat en.asben....hmmm,tunggu adik aku jer laa,per lagi.

  Ah..hah...dalam kepala...tosei cheese...yes,terus kecur liur.....tosei cheese jer pun kan....ahaks.Lama x pekena tosei cheese En.Rafi Bistro kat belakang tuh.Check duit dlm wallet...ok....boleh laa tu...lebih dari cukup kalau takat tosei cheese 2keping der.....aper de hal..set...cari no telefon En.Rafi lak.....alooo...aku tertinggal kunci drawer kat dlm handbag lagi satu...ni malas tukar2 handbag ni.....bengang....camaner nak amik no tepon En.Rafi Bistro ni,perut d nyanyi2.....jap g menanges lak....ayooo...how la boleh lupe pasal kunci drawer ni....Ni kes malas bawak banyak beg ler nih.Konon2 nak bawak beg lappy jerk...akibatnyer,kunci drawer tertinggal...tunggu la lagi ofis mate aku dtg bawak spare key lak....

  Order Tosei cheese dulu....perut da nyayi2 lapar.aku pun nyayi2 dulu hilangkan lapar.....tosei cheese dua yer mamak....harus lepas rindu kat tosei  cheese En.Bistro......Selamat Bersarapan kengkawan....

**tosei cheese-terbaik wokk!!**


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...