Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

Airod Family Day dan Aku Frust...

  Korang mesti pelik kan...mana ade org x happy time2 "family day"..kan...kan..kan...tp korang mesti setuju ngan aku yang korang akan frust kalo pegi family day tapi camera rosak....harus aku frust...korang oso cenggitu kalau x ada camera...camana nak amik gambar?..aku nak hapdate blog...aku nak tunjuk gambar en.asben yg terrer main game...aku nak tunjuk keseronokan anak aku....aku nak tunjuk memek muka bila belon dia putus tali pastu terus hilang terbang ke awan...waaaaaaaa.Hari tu sungguh x ceria pada ku...dalam perjalanan aku muram....camera rosak,x perasan...da dlm kete baru perasan,konon2 testing nak amik gambar...snap la gambar en.asben tengah drive...tp ku tengok hasilnya mengecewakan...harus ku bersedih.

  Sebelum pegi mmg pinjam camera dgn adik ipar aku,Ijan...Ijan dok suggest..."kak long bawak ler web cam ni sekali...camera pun ok...leh amik video sekali..."Dia tunjuk Webcam dia tengah cas...tp aku ni mmg malas nak hangkut bende2 besar..."alah..camera jerk ok dah,kecik sket...malas aku nak angkut..."Tapi x lak aku check condition camera tu macammana....tu yang menyebabkan aku frust....aku frust sgt,h/p camera pun x ada...en suami kan baru lepas accident...h/p temporary pun sekadar h/p biasa...masa ni la terpikir...ada lappy ker not..u have to get h/p with camera to...sebab nye...macam ni la...situasi dapat diselamatkan kalau ada h/p camera...motiff..."en.asben,u x beli i blackberry pun x per...nokia c3 pun ok...RM500 ajer..wakakak".

  Kerana frust aku "keras" kat sana.Ekceli ni 1st time aku join aktiviti Family Day En.Asben...kawin da 4tahun...ni la 1st time aku bersetuju ikut family day En.Asben.Tu pun antara sebab naper aku "keras " kat sana.Aku x bercampur sgt dgn org yang aku x kenal...buruk perangai kan...da la dtg family day org...pastu menyombong....bukan sombong,pemalu ler...hehe

  Aku nengok yang mana Asben jer yang keje kat Airod,si isteri mesti buat hal masing2...yg peramah pun yang mana mmg selalu berkepit dgn Asben dorg kehulu kehilir...sampai kengkawan pun leh kenai tu wife sipolan ni,si polan tu...Aku???...sorry...mmg aku leh jamin,x der sapa kenal dgn aku kalau bertembung pun...so nak wat hal senang kan...hahahah...melawak jer,suamiku...kekasihku tau.

  Boleh tahan meriah la...x best time lucky draw,My En.Asben x lucky pun...keje dah masuk 11thn...tp hampeh...aper x hampeh...susah nak tunjuk muka time family day...tu la akibatnyer...sapa salahkan...harap hadiah main game jer laa...huhu...layan jer lahhh..aku nak hapdate gambar En.Asben dan kengkawan beratur kat game bebudak pun x dapat...yer kengkawan...buruk perangai...tp family day untuk happy kan...layan jer lah...mas ni lah employee nak release tension lagi2 org2 yg bekerja kat Aircraft side ni kan...kan...kan...

 Aku tetap kecewa...x dpat bg gambar yg memuaskan,habes aper aku nak update...gambar x ada...so x syok la...aku cumer leh cerita,aku pegi Family day En.asben...kat FRIM,Kepong...aku tunjuk gambar yang aku dapat cilok sket dari memember Airod En.Asben..(jgn saman saya...saya nak gambar jerk)..layan k....

**persembahan Abon & Ali Mamak...yang sgt mencuit hati,paham2 jerlaa...pelawak veteran**

**Acara tarik tali antara staff dan committe member..staff menang...**

**Tan Sri melepaskan burung merpati...masa ni aku dengr dorang cakap pembebasan...tp aku x paham sgt...**

  Insyaallah...lain kali x akan berulang kesilapan macam ni...umur panjang,masih ada lain kali...coz En.Asben berkhidmat untuk Airod selagi hayatnye masih ada,macamtulah kata2 nyer...wallahua'lam...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...