Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 06, 2010

Disember 2010

  Disember 2010...hehe..aper ader dengan entry ni?x der pape pun yang special tp aku mmg suka dgn "akhir tahun" nih...suker naper....hehe...pasal dah akhir tahun...pas tu kite sambut new year....tahun baru yer sume.

** testing...testing...1 2 3...**

  Semangat gaban....sila kira dari sekarang,harus ku ingat kan en.asben tentang aniversary kami yang 2 kali tu...erk...kene sambut 2 kali gak ker....hehe...jawapan ku....mesti...dan di wajibkan..kejam punye isteri,ni kes nak hadiah ler nih....owhhh...sesungguhnyer,sila tahu....saya bersusah payah...ni nak citer....nak citer ker?nanti kate menjaja citer lak...erkkk...dose kan?tapi niat hati bukan nak jaja cerita...rase2 isteri kat luar sana pun setuju ngan aku kot....yer ke...x kira,nak citer gak....

  Kalau en asben tanye napa kene celebrate 2 kali...aper yang susah2 sgt...saya jawab...duit u abes bukan kat saper2,kat i kan...i ni saper?wife tercenta u kan...uhuk!!klu bukan pada i pada saper kan?celebrate new year sbg aniversary pertemuan kita...sebab pertemuan kita tu ada kenangan...kenangan nak jatuh longkang....sampai skang u kata i yg gilakan u an...an...an...i x kira asalkan i dpt present...wink...wink...2nd anniversary tu of cos untuk our marriage lah kan...mesti jugak....

  Ni aku punyer citer tau...bukan korang,so jgn lak ada yang kater aku giler lak...masing2 nyer punya pandangan kan....Setiap kali asben tanye naper nak bazir2 celebrate sampai 2 kali anniversary...birthday lagi...hadiah lagi...pastu birthday anak lak....siap party bagai...bukan nak show off aku mampu...tp pada aku..."pada aku ok"...selagi asben masih sayang dan aku masih di ruang hati mesti kita mintak sampai berkali2 celebrate pun dier x kisah w/pun ader rungutan kecik kat belakang...kalau dier enjoy it wont be a big deal for anyone kan?Hadiah mmg aku mintak...tp asben selama ni bagi kalau dia mampu...aku pun x la minta bukan2...tp nanti nak minta rumah sebijik...keta sebijik...hehe...mampu?insyaallah....dia da bg sebijik w/pun 2nd hand aku tetap bersyukur sebab dia masih lagi menyayangi aku.Aku bukan material walaupun x apa kalau begitu...perempuan kan....mestila

  Ntah kan esok...entahkan lusa...tiba2 allah s.w.t amik balik nikmat yang Dia beri....kasih sayang suami aku takat ni shj....maser tu aku aper pun x ada,kalau Allah amik pergi nyawa dier kita x leh buat apa...kalau kasih beralih arah...ke mahkluk tuhan paling seksi...sapa nak jawab kak jah?ngange jer ler....(mintak dijauhkan)setakat ni alhamdulillah...bukan aku tak caya asben sendiri tp kemungkinan tu ada kan....sekarang dier tgh syg,tgh i lev u...i miss u...aku bukan makin solid mcm  dulu...haa...aper kes....tp...ada tp jugak.

  Asben aku sgt pemurah hati,kalau mintak dier x bagi bukan sebab dier x sayang atau dier kedekut...tu maknanyer duit belum ader....kalau mintak dier merungut2 bukan sebab dier x nak kasi....benda tu x ada keperluannya...dan setakat ni belum ada permintaan yang x tertunai lagi....kalau camtu   "i nak umah sebijik tahun ni....x yah besar sgt setakat boleh wat swimming pool kat sebelah pun dah ok..."....ngehngehngeh...haiyak...cucu panglima wi bukak langkah silat....cucu alwi da lari lintang pukang....


**terus bukak langkah silat...**


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...