Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

Nasi Lemak Royal

  Pernah dengar pasal Nasi Lemak Royal??...x pernah...ekcelli...certain place panggil Nasi Kandar Royal...tp aku dah biasa dgn nasi lemak royal...aku pun sebenarnya dah hampir lupa dgn nasi lemak royal ni,almaklumlah...da lama sgt x pekena.

  Dulu aku tinggal Kedah lepas kahwin,adalah dlm 4 tahun,lama x...kat kedah bukan macam KL...selera dorang pun lain,pilihan makanan x banyak..majoriti kedai makan jual char kuew teow,laksa utara...mee sup utara...pastu beratur kedai2 tomyam.Aku ni tekak org jawa...mesti nak makan pedas2..En.Asben lah kenalkan dgn nasi lemak royal kat Jitra.Hehe...terbaeekk wokk.Lepas tu menu aku kalau x masak,nasi lemak royal...harga berpatutan...tau x biasanya nasi kandar mahal..kalau x sepinggan cecah 9hengget jgn panggil nasi kandar...lauk yang sama...ayam goreng,limpa,nasi tambah  kat nasi lemak royal cuma 6hengget...nasi kandar lain,haremm...x dapat ok.

  Feberet En.Asben...hari2 pun x per...tambah2 time lunch...prengggg...pecut motor dari Airod ker Pekan Jitra...hehe...nasi tambah,lauk ayam ngan limpa...kuah banjir...air teh 'o' ais...aku hafal dah manu asben aku...


** sedap makan macam ni...baru terasa..pedas2...perghh..layan kan..**


** tengok orang beratur....nyum..nyum..terlioq tau**


**nasi bersusun sentiasa**


**pelita pun kalah...jgn marah Mr.Pelita...awak sgt mahal sebab awak dah international...harga awak pun international...i dont like,(gambar kene kecik...nanti kene saman aku...wakakak)"


  Tenkyu to my fren cidazam sebab mengembalikan memori aku dan suami kat Jitra,Kedah...tapi yang x best nyer...aku nak makan nasi lemak royal sekarang ni...mana nak cari wokkk....waaaaaaaaaaa.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...