Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

Game

  Lama aku x apdate blogg aku,sakit...sakit MALAS...bila sakit malas da dtg macam tu la...nak wat auto update pun malas....hehe..aku mmg cam tu,kalau dtg rajin...rajin lerr sgt.

  Entry kali ni game,korang biasa main game?...suker...?...sampai leka x siap keje...?...hehe...aku biasa macam tu...so kalau ada game menarik jgn introduce kat aku...korang akan nampak aku sentiasa dgn game tu dn selalunya aku susah nak rasa jemu..tapi x lah aku ni sampai jadi pengunjung kedai game...yang tu x pernah,segila2 aku dgn game x lah sampai enter kedai game...kalau korang terjumpa aku kat kedai game sebab aku masuk karaoke jamban...MENYANYI...hehehe...

  Selalunya aku suka main game application kat pc jer...biasanya aku main spider solitaire,x pun minesweeper...lagi satu bubble...yang nni aku download internet...korang tau mana aku start main bubble?...hp sony ericson....he...ketagih ok...until now aku x pernah busan.Siap amik code paste kat blog.Kalau boring2 leh layan...


**spider solitaire**


**minesweeper**


**bubble game**

  Baru2 ni main game kat facebook...kat facebook kan populer dgn game farmville...fishville...poker and what so ever game lah...dan aku x pernah berminat...tetiba aku tengok en asben layan one of this game...CityVille...aku bising la gak sebab dia leka...selalu gak gaduh(aku yang [lebih2 sebenarnya)...nak jadi cerita..one day yang boring kat opis,aku layan jap...kul 12.30 time tu kot...layan punya layan..erk,game ni mmg best...tengok jam...makaii,sampai kul 4.30petang aku baru sedar.Kerja pending...lepas tu...terus...sampai laa aku layan,tapi before that aku siapkan kerja dulu,pastikan everything settled,pastu baru main game...kalau x konferm kerja aku pending banyak....ni lah penangan GAME.hati2 tau...ngehngehngeh..


**City Ville**

**Ni Bandar aku...semangat siot...huahuahua**





  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...