Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Time Sekolah

  Owhhh No....gambar sekolah...thanks to Emmi Farizan sebab rajin mengorek gambar2 lama untuk tatapan kami semua.Hampir lupa saat indah macamni.Tetiba bukak facebook...i kene tag...woww...school pic...so excited....realy ok...Abeh...da berbelas tahun meninggalkan zaman persekolahan sampai do kelas aper pun aku x ingat....aku rasa kalau dak Emmi tak tuli kelas apa kat gambor2 tu aku pun tak tau yang gambar2 tu gambar tingkatan berapa...n kelas apa...tp jgn x tau...bukan aku jer hilang ingatan,most of us pun tertanya...erk...dulu kita kelas aper aaa...erk...ni tingkatan berapa....hehe...moh kita view gambor....tenkiu to my fren....

**Class 2N**


**class 3N**


**Class 5L**


**ni siyes da lupa masa bila...tapi siyes happening**


**aisyah,cidazam & sitihana**



  Haa...gambar yang last tu aku selitkan untuk ingat kembali zaman sekolah aku yang sgt best...kitorg not realy popular tp boleh tahan laa....kitorg bertiga sgt rapat dulu...suatu ketika dulu la...ekceli kitorang berempat "azean yan'z"...tp dia suker  ponteng kelas,so time amik gambar dia selalu missed.Missed that moment....owhh...airmata x terbendung lagi...chow...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...