Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 09, 2010

Burger Special

  Burger special?...aper yang special.....?ehehe...sila jgn jgn jeles dgn aku ok...dari semalm aku teringin gara-gara status adik ipar aku yg kekenyangan makan burger special kat fb....semalam harus ku merajuk,sebab en.asben malas nk cari burger special aku,alasan da mlm...KL mana pernah tido mlm...tp malas nak gadoh..."buat muka" jer...tido sorg2...tanda protes(setengah jam jer...pastu terhegeh2 cari en asben gak...heheh).

  Dan malam ni actually g pasar mlm jerk...kerana semalam missed burger special,hari ni en.asben ajak pegi pasar mlm...terus setuju..."i ikut..." dan dan...selalunyer aku cari alasan x nak pegi...malas nak bersesak2 der...tau jer laa keadaan pasar mlm...dok umah tunggu order lebih bagus.

  Ronda2 setakat beli yg patut...ps2 terus order en.asben pegi gerai burger Otai...sampai2 kat situ..ader burger baru,x teruja pun sebab aku mengidam burger special....terus order "dek...burger special,daging tarok cheese satu yerk...garing2 tau..."en.asben sengih jer,cakap banyak kang bini wat muka,sengih jer ler tanda paham(i tau i manyak songeh ok)...dan ketika tgh hapdet blog burger special ni sambil makan burger special aku tgh2 mlm...makan sorg2...nyum...nyum...sgt puas hati aku dapat burger special..kiss en asben...i luv u...(da dapat burger special,i luv u ler...kene panah petir tau laa...wink..wink)

**hiasan jer...burger special**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...