Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Nak kongsi cerita

 Entry ni bukan kes nak menagih simpati orang,sesaja nak bercerita...ngomel2...yer arr...nak ada hapdate blog ni bukan senang memandangkan aku diantara org yang  sgt bz kat opis...(heh...bz la sgt,boss nengok,sure gelak guling2)yerla...lebih kurang la...naknyer kalau hujung2 bulan kan...nak closed acct.time tu la aku received phone call x terhingga.

 Erkk..aku bukan nak citer pasal keje aku yang mmg x pernah habes2 kat opis pun...cuma kongsi sikit citer ngan viewer...dari last entry aku yang aku dok war2 kan "aku dah berisi" tu...sampai laa pun aku x p check kesahihannya...x tau naper.Aku gembira kalau betul2 aku ada isi...tp kalau x ada pun x apa memandangkan aku mmg x rancang untuk "bercahaya mata" dlm waktu ni.Jadi disebabkan perasaan tu kot aku x dapat keputusan positif every time aku wat urine test "sendiri"...ekcelli da 2 kali ok aku test sendiri...result...sama,negatif...tp aku dapat rasa sikit perubahan...walau x ketara.

  Macam masa aku mengandung pertama gak la,breast x sakit tp x selesa bila pakai bra,tummy da rasa kejang2...bila meniarap x selesa...makan x leh lebih...ikut selera,pinggang sakit2.Tapi selagi aku x confirm ngan dokter aku mmg "berisi" aku malas nak amik portkan.Tapi aku mmg dah x datang bulan since aftter raya lagi...maknenyer?makna yg sesamar...owhh harus aku pegi jumper pn.dokter ni untuk lebih sahih.

  Info mom aku...dulu waktu dia mengandungkan adik aku yang nombor 4 pun cam tu,dah masuk 4 bulan baru dapat tau mom mengandung,itupun after scan...pastu hari tu masa maklong wat bbq sambut kak imah balik dari london sekali ngan bday ilhan..kak imah terkezut tengok aku sgt berisi....heheh,tengok jer...jgn komen paper...pasal aku tgh dilemma...so aku story kat dia,experience dia lebih kurang dgn mom gak....3 bulan baru dpt tu dah ada isi,sebab p scan gak...sebab buat pregnancy test result 2 kali sendiri tetap negatif...adakah aku seperti mereka.Kak imah advice p scan jerk....errrk..scan?...Dalam kepala Klinik Razana...owhh...mmg kene scan la ni.Hah aper tunggu...sama2 kita wait for d result...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...