Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

Kelambu

  Korang pakai kelambu x?...korang rasa sekarang ni ada orang pakai kelambu lagi x?...aku rasa last aku pakai kelambu masa tu umur aku 11 tahun,pakai kelambu untuk elk nyamuk kan?...kengkadang kitorang adik beradik buat main camping2,kan kelmbu tu macam khemah,cuma dia besar kan...main askar2 pakai kelambu tu...gilo..kengkadang naik gak la bulu ayam kat belakang badan gara2 min dalam kelambu..aper tidak...kan kelambu dulu2 sangkut guna tali...bila dah "berperang" sangat,habehler tercabut tali...masa tu mom tukar jadi hijau...piappp...da  berbirat kakitangan...ader aku kesah...

  Skang,aku cari kelambu...da lama dah,satu pasal aku x tahan nyamuk...alergi,aku dengan Danish sama jer,kene gigit apa jenis serangga bisa bila dah gatal2 menggaru x hengat...lastly...kulit mulalahberbintat2,pastu kesan parut sana sini...nak pakai ridsect ker segala jenis penyembur aku sakit kepala...pakai ubat nyamuk,aku resdung...aku boleh bersin x berhenti kalau pakai ubat nyamuk...tp skang mana ada jual kelambbu macam dulukan?...ada  la kelambu pesen baru,macam kemah...kene cucuk2  besi mom aku jual...harga...RM150...pk banyak kali gak la nak beli...tu yg sampai x berbeli.

  Last week,mom g Kedah,rombongan HR Marketing...rombongan cik kiah cek jah melawt kilang susu kambing ke Alor Star...dah kata rombongan ker Utara x lengkap kalau x singgah Padang Besar...kat sana jual macam2 kan...aku suh mom beli seluar jer...seluar kembang tu,kalau murah...dlm mom ronda2..terjumpa kelambu canopy...harga RM30,aku x melepaskan peluang membeli...yer lah kengkawan...RM30...daripada aku berhabes RM150...silalah tengok...kalau berkenan,next year aku beraya ker utara...korang nak leh lah order...tp aku amik untung sket yerk...duit minyak ngan tol kene kira...huahuahuaa...

**kelambu dulu2,camni lah rupenyer**

**kelambu RM150**

**kelambu RM30 shj...**

**ni kelambu yg aku kirim...tengok dak bujang aku paling teruja...khemah dia cakap...selesa tau..**

  Next year,balik Utara...aku nak tambah lagi 2 ker 3...so saper2 yg alergi gigitan serangga cam aku,dtg umah aku...aku ediakan kelambu...selesakan...kan...kan...kan...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...