Thursday, December 16, 2010

Danish ditimpa motor

  Kesian putera kecik aku...dah jatuh di timpa motor,noty...suka panjat2.Marah x nak dengar....kan da lebam kat tulang keting.Kete still kat bengkel,so maknanya aku balik sendiri naik bas...kiranya Danish ngan en.asben tunggu aku balik ler tu.Sambil2 isap rokok en asben layan jerk Danish...Danish mmg pantang nampak motor....mesti nak panjat.Tegah ler camana...x pernah dia amik port.Almaklumlah...dari kecik en asben mmg dah bawk dia naik motor,akibatnyer...dia lebih teruja dgn motor.Reti lak tu menggayakan aksi mat rempit.

  Aku sampi depan pagar x nampak motor...ingat tuan motor da amik motor,jeling kat tepi rumah x nampak pun kereta...aik,en asben kuar ker...dlm dok tercari2 aku nampak en asben dengan Danish dok tepi akuarium....tempat kitorg wat bbq.Danish menangis...nampak aku tambah sedan ler...mengadu...en asben cakap jatuh motor...huh...patutla x nampak motor,en asben da larikan kat tengah laman...sian putera kecik aku...da le kecik comel kene timpa motor lak.Cuba bayangkan punya berat motor kriss200 tue...


**Kriss 200**

  Aku tanya...nak panjat lagi...dia geleng dengan muka sedih,nak cakap x pandai...buat muka jerla,masuk umah konon2 sapu ubat.En asben ler layan....ermm...kejap jer,hilang sakit,Ahmad Danish Iman melompat lagi...main lawan2 lak...jadi transformer lak....tu la anak lelaki...hilang sakit,hilang rasa takot...lompat lagi...sok dia lupa...dia tetap buat benda yang sama.Hmmm... dialah penawar luka aku...penghibur aku...balik keje cari Danish dulu...baru sambung wat keje...luv u with all my heart,DEAR...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...