Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 05, 2010

Demam Berisi....

**sekadar gambar hiasan....my fav cartoon**

  Baru baik demam actually...mula2 aku sihat walafiat...ulang alik ker DEMC hantar anak.Danish yang beriya demam,sampai badan lembik lemah longlai....lebih 4 hari,last saturday en.asbend bawak kami ikut dier latihan menembak kat Tana Mera Paint Ball kt sg.buluh.Aku ok lagi time tue...tp Danish nampak betul2 x sihat.So balik dari paintball kitorg straight away ker DEMC.Danish amik darah takot kene denggi sebab dah demam dekat seminggu...balik dier da terus tido,so aku x la sempat bg makan ubat.Esok nak p amik darah dier lg kat DEMC.
  En.Asben pun dah tergolek,aku pun agak keletihan,tp mata x leh tido...layan blog ler kejap...x tau bila terlelap....esok pg bangun aku yg demam,demam panas ok....muntah2.Pegi hospitl bawak Danish p amik darah...Danish lak semalam yang lemah sgt tetiba sihat,ceria....x demam pun.Aku da mula menggigil.So dipendekkan cerita,demam tinggi cecah ke 40,membuatkan badan aku menggigil.Dr. bagi mc for Monday...balik terus tido.
 Tuesday pun MC masih x larat....hari rabu ok sket,mak aku bawak p umah mak mertua adik aku si shikin kat kuala selangor berurut.Aku p jerla...lgpun da lama x urut badan.Sebelum urut tu makcik tu dah hint2 aku demam sebab mabuk...tp aku x amik port pun....tengah urut dier raser perut ku sekali...bidan kan of cos tu,tapi sebab aku baru lepas makan,so dier x dapat rasa tepat...tp dpt rasa gak larr.
  Memamg aku dah x dtg bulan lg...belum ker...mmg x ker sebab dah "tersangkut" kan...x tau lerr...kalau ader aku ok jer....x ler excited sgt...okla kan...umur pun dah meningkat,biler lg nak tambah.Sekarangler kan....hehe...
  Alhamdulillah....tp kene g check gak untuk kesahihan kan...ooopsss...pas tu aku terpikir lak,nak bersalin nanti...pastu cuti bersalin...pastu nk letak anak kat saper,kat maner....shopping baby lagi pulak...aku nak pindah dah...alamak....mencabar ni....aku boleh ker.....owhhh nooo....

**i am so puzzle...**



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...